"ရဟန္းမ်ားထံသို႔ အာပတ္ေျဖရျခင္းအၾကာင္းကို ေျဖရွင္းခ်က္"
ေမး ။ ။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ျပစ္မွားက်ဴးလြန္ေသာအခါ ဘုရားသၡင္ထံသို႔တိုက္႐ိုက္
အျပစ္ဝန္ခ်ေတာင္းပန္ၾကသည္၊ သို႔ေသာ္ အဘယ္ေၾကာင့္ ကက္သလစ္
ဘာသာဝင္မ်ားက ၎တို႔၏ ရဟန္းမ်ားထံသြားေရာက္ဝန္ခံရသနည္း၊
ဘုရားသၡင္တစ္ပါးတည္းသာလွ်င္အျပစ္လြတ္ပိုင္ရွင္မဟုတ္ေလာ ဘုရား
သၡင္အား ဆန္႔က်င္ရာေရာက္သည္မဟုတ္ပါေလာ။
ေျဖ ။ ။ မွန္ပါသည္ သင္ျပစ္မွားေသာအခါ ဘုရားသၡင္ထံသို႔ဝန္ခ်ေတာင္းပန္သည္
မွာလက္ေတြ႕က်ပါသည္၊ သို႔ေသာ္ ကက္သလစ္မ်ား၏ လုပ္ေဆာင္ခ်က္
ကိုလည္း အမွားျပဳလုပ္မိသည္ဟု ကၽြႏ္ုပ္တို႔မယံုၾကပါ။
(ရွင္းလင္းခ်က္)
ခရစ္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ဤေမးခြန္းအားေျဖၾကားခဲ့ပါသည္။ ဘုရားသၡင္မွတစ္ပါး
အဘယ္သူသည္ အျပစ္လြတ္ႏိုင္သနည္း။ (မာကု ၂း ၇) (လုကာ ၅း ၂၁)ထို႔ေနာက္ သူသည္အျပစ္လြတ္ပိုင္ေသာအရွင္ျဖစ္ေၾကာင္း သက္ေသျပခဲ့သည္။ (မာကု ၂း၁၀- ၁၁) (လုကား ၅း ၂၄-၂၅) ခရစ္ေတာ္သည္ မိမိ၏အျပစ္ လြတ္ပိုင္ေသာအာဏာ
တန္ခိုးကို ကယ္တင္ျခင္းဆက္လက္ေဝငွေနေသာ တပည့္ေတာ္ႀကီးမ်ားထံသို႔ လႊဲ
ေျပာင္းတာဝန္ေပးအပ္လိုက္။ ဤအခ်က္တြင္ ေလာကီသားတို႔သည္ ကိုယ္ေတာ္ အားျဖင့္ကယ္တင္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္းေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ (ေယာ ၃း ၁၇)
သူသည္ ဤေလာက၏ အျပစ္ကိုေဆာင္သြားေသာ ဘုရား၏သိုးသူငယ္ျဖစ္ေပသည္
(ေယာ ၁း ၂၉)။ ခရစ္ေတာ္သည္ ေကာင္းကင္ဘံုသို႔မတက္ႂကြမွီ သူ၏တပည့္ေတာ္ မ်ားထံသို႔ (ခမည္းေတာ္သည္ ငါ့ကိုေစလႊတ္ေတာ္မူသည္နည္းတူ၊ သင္တို႔ကိုငါေစ
လႊတ္သည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူၿပီးလွ်င္၊ ထိုသူတို႔အေပၚမွာမႈတ္လ်က္၊ သင္တို႔သည္ သန္႔ ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ကိုခံၾကေလာ။ (အၾကင္သူ၏အျပစ္ကိုသင္တို႔လႊတ္လွ်င္ ထို
သူသည္ အျပစ္လြတ္လ်က္ရွိ၏။ အၾကင္သူ၏အျပစ္ကိုသင္တို႔တည္ေစလွ်င္ ထိုသူ သည္အျပစ္တည္လ်က္ရွိ၏ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။) (ေယာ ၂၀း ၂၁-၂၃)။ ဤက်မ္းပိုဒ္ တြင္ ခရစ္ေတာ္သည္ မိမိ၏တပည့္ေတာ္မ်ားထံသို႔ ယင္းအျပစ္လႊတ္ပိုင္ေသာ အာ ဏာေတာ္အား လႊဲေျပာင္းေပးအပ္သည္မွာ မည္သူမွ်ျငင္းဆိုႏိုင္မည္မဟုတ္ပါ။
ထို႔ေၾကာင့္ ယင္းအာဏာေတာ္သည္ တပည့္ေတာ္ႀကီးမ်ားျဖင့္သာ
လံုးလံုးလ်ားလ်ား သက္ဆိုင္ေသာေၾကာင့္ ၎တို႔ကို ဆက္ခံေသာသူမ်ားထံသို႔ လႊဲ ေျပာင္းေပးအပ္ခဲ့ၾကသည္၊ ထို႔ေၾကာင့္ ရွင္ေပါလုက ေကာရိႏၲဳၿမိဳ႕သူ/သားမ်ားထံသို႔
(ထိုိတရားဟူမူကား၊ဘုရားသၡင္သည္ခရစ္ေတာ္အထဲ၌ရွိေနလ်က္ ေလာကီသားမ်ား
၏ အျပစ္မ်ားကိုမွတ္ေတာ္မမူ၊ ရန္ကိုၿငိမ္းေစ၍ကိုယ္ေတာ္ႏွင့္ျပန္လည္သင့္ျမတ္ေစ
ေတာ္၏။ ထိုျပန္လည္သင့္ျမတ္ျခင္းတရားကိုလည္း ငါတို႔၌အပ္ေပးေတာ္မူ၏။)
(၂ေကာ ၅း ၁၉)။ ထိုအျပစ္လႊတ္ျခင္းကိုငါတို႔၌ ေပးအပ္ေၾကာင္းထင္ရွာစြာေတြ႕ရ
သည္။ထို႔အျပင္ယင္းအျပစ္ခြင့္လႊတ္ျခင္းကိုအသင္းေတာ္အားဆက္လက္ ဦးေဆာင္
သူမ်ားထံသို႔ဆက္ခံေပးအပ္ေၾကာင္းကို(ဗ်ာဒိတ္ေတာ္ကိုခံ၍ သင္းအုပ္မ်ားတို႔သည္ ကယ္တင္ျခင္းႏွင့္တကြသင္၌အပ္ေပးေသာဆုေက်းဇူးကိုမျပဳစုဘဲမေနႏွင့္) (၁တိ ၄း ၁၄) ။ မွာထင္ရွားစြာေတြ႕ရသည္ တိေမာေသအားထပ္မံ၍ ရွင္ေပါလုက အဘယ္သူ ၏အေပၚ၌ လက္ကိုအလွ်င္တေဆာမတင္ႏွင့္သူတစ္ပါးအျပစ္၌မဆက္ႏွင့္ ကိုယ္ကို ကိုယ္စင္ၾကယ္ ေစေလာ့။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ေဆြးေႏြးေသာ အေၾကာင္းအရာအရ သင္ လည္း အျပစ္ဝန္ခ်ရန္ဘုရားသၡင္ထံသို႔ တိုက္႐ိုက္ဝန္ခ်သည္မွာ မုခ်မွန္ကန္လွေပ သည္ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္သင္၏ သင္းအုပ္ပါစတာသည္ အထက္ က ေယဇူး ေပးေသာ အျပစ္လႊတ္ျခင္း အာဏာလဲႊအပ္ျခင္းကို ဆက္ခံ ေသာသူမ ဟုတ္ေသာ ေၾကာင့္ ျဖစ္ေပသည္။
ထိုေၾကာင့္ ထိုအာဏာေတာ္ကိုဆက္ခံေသာ ဆရာႀကီးမ်ား သည္ မိမိ၏ ရဟန္းမ်ားထံသို႔ လက္တင္ဆုေတာင္းေသာအခါ ထိုေက်းဇူးကိုခံရၾက သည္။ ငါသည္သင္တို႔အားေပးသမွ်ေသာပညတ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္ေစျခင္းငွါဆုံးမ ၾသဝါဒေပးၾကေလာ့။ ငါသည္လည္းကပ္ ကမာၻကုန္သည့္တိုင္ေအာင္သင္တို႔ႏွင့္အတူ အစဥ္မျပတ္ရွိမည္။(မႆဲ ၂၈း ၂၀)ဟု သူ၏တပည့္မ်ားထံ သို႔ကတိေပးသည့္ အ တိုင္း ကပ္ကမာၻကုန္သည့္တိုင္ကၽြႏ္ုပ္တို႔ႏွင့္အတူရွိေတာ္မူေသာ္ခရစ္ေတာ္သည္ဧဝံ
ေဂလိ သတင္းေကာင္းကိုဆက္လက္ေဝငွ၍ ဦးေဆာင္ေနေသာတပည့္ေတာ္မ်ား၏ အ႐ိုက္အရာကိုဆက္ခံေသာသူမ်ားႏွင့္လည္း အတူရွိမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သူ၏ ကတိ ေတာ္ရ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သိရွိနားလည္ႏိုင္ေပသည္။
ေမး ။ ။ သို႔ေသာ္ ရဟန္းမ်ားသည္အျပစ္ရွိေသာလူမ်ားမဟုတ္ပါေလာ၊ ကိုယ္အျပစ္
မရွိဟု ငါသည္ဆိုလွ်င္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္လွည့္ျဖားၾက၏ ငါတို႔၌သစၥာတရားမရွိ
(၁ေယာ ၁း ၈)။ ဤက်မ္းခ်က္အရ ဘုရားသၡင္ထံသို႔ တိုက္႐ိုက္ဝန္ခံျခင္း
သည္ သာ၍ေကာင္းသည္မဟုတ္ေလာ။
ေျဖ ။ ။ ဘုရားသၡင္မ်က္ေမွာက္တြင္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္အျပစ္ရွိလူမ်ားျဖစ္သည္၊မွန္ပါ၏
ဘုရားသၡင္သာလွ်င္အျပစ္လြတ္ပိုင္ရွင္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္းကၽြႏ္ုပ္တို႔ယံုၾကည္ ဝန္ခံၾကပါ၏၊ ကက္သလစ္ဘုန္းေတာ္ႀကီးမ်ားသည္ သင္ႏွင့္ကၽြႏ္ုပ္ကဲ့သို႔အျပစ္ရွိၾက
ပါသည္၊ သို႔ေသာ္ ဘုရားသၡင္သည္ ကယ္တင္ျခင္းကို ဆက္လက္ေဝငွရန္ အဘယ္ ေၾကာင့္အျပစ္ရွိလူသားမ်ား အခ်င္းခ်င္းျပန္လည္ေစလႊတ္သနည္း။
(ရွင္းလင္းခ်က္)
သမၼာက်မ္းစာအရေသာ္၎၊ အသိဥာဏ္ရွိေသာ္လူတို႔အဖို႔ေသာ္၎၊
အျပစ္ရွိလူသားအခ်င္းခ်င္း အာပတ္သြားေျဖျခင္းအမႈမွာမလုပ္သင့္၊ မလုပ္ထိုက္
ေသာအလုပ္ျဖစ္ေပသည္။ သို႔ေသာ္သမၼာက်မ္းစာသို႔ျပန္သြားလွ်င္လူတို႔အတြက္ အ
ျပစ္ေျဖရာ ယဇ္ပူေဇာ္ေပးေသာသူကို ေ႐ြးေကာက္ေသာအခါ အျပစ္ရွိလူသားကိုမွ
ေ႐ြးႏႈတ္ၾကသည္။ လူတို႔တြင္ေ႐ြးေကာက္ေသာ ယဇ္ပေရာဟိတ္မင္းမည္သည္ကား
ပူေဇာ္သကၠာကို၎၊ အျပစ္ေျဖရာယဇ္ကို၎ပူေဇာ္၍၊ လူတို႔အတြြက္ဘုရားဝတ္ကို
ျပဳေစျခင္းငွာခန္႔ထားေတာ္မူေသာသူျဖစ္၏၊ သူသည္ကိုယ္တိုင္ ႏြမ္းရိအားနည္းျခင္း
ရွိသည္ျဖစ္၍ မိုက္ေသာသူ၊ မွားယြင္းေသာသူတို႔ကိုသည္းခံျခင္းငွာတတ္ႏိုင္၏ ထို
အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း လူအမ်ားအျပစ္ႏွင့္ မိမိအျပစ္ကိုေျဖျခင္းငွါတတ္ႏိုင္၏ ထိုအေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း လူအမ်ားအျပစ္ႏွင့္မိမိအျပစ္ေျဖျခင္းငွါပူေဇာ္ရ၏၊ ဘုရား သၡင္သည္ အာ႐ုန္ကိုေခၚေတာ္မူသကဲ့သို႔ ေခၚေတာ္မူေသာသူမွတစ္ပါး၊ အဘယ္သူ မွ်ထိုအရာျမတ္ကိုမသိမ္းမယူရ။ ထိုနည္းတူခရစ္ေတာ္သည္ ယဇ္ပေရာ ဟိတ္မင္းအရာ၌ မိမိကိုယ္ကိုမိမိခ်ီးေျမွာက္သည္မဟုတ္။ သင္သည္ငါ၏သားျဖစ္၏ ယေန႔ပင္သင့္ကိုငါျဖစ္ပြားေစၿပီဟုမိန္႔ေတာ္မူေသာသူသည္ ခရစ္ေတာ္ကို ခ်ီးေျမွာက္ေ တာ္မူ၏။ (ေဟၿဗဲ ၅း ၁-၅)။
အထက္ပါက်မ္းခ်က္အရ ရဟန္းမ်ားသည္အျပစ္ရွိေသာလူသားမ်ားျဖစ္ေသာ္
လည္း ဘုရားရွင္၏အမႈေတာ္ျမတ္ကိုသယ္ေဆာင္ရာ၌သူ၏သနားျခင္းဂ႐ုဏာေတာ္ ကို ရရွိႏိုင္ေၾကာင္းထင္ရွားသိသာလွပါသည္။ (သူသည္ကိုယ္တိုင္ ႏြမ္းရိအားနည္း ျခင္းရွိသည္ျဖစ္၍မိုက္ေသာသူ၊ မွားယြင္းေသာ သူတို႔ကိုသည္းခံျခင္းငွာတတ္ႏိုင္၏။ (ေဟၿဗဲ ၅း ၂)။
ထိုအျပင္ ရွင္ေပါလုက ေကာရိႏၲဳအသင္းေတာ္ကို ဤကဲ့သို႔စာေရး သားခဲ့သည္၊ (ငါ့ေက်းဇူးသည္သင္တို႔အဖို႔ေလာက္ေပ၏ငါ့တန္ခိုးသည္အာနည္းျခင္း ျခင္းအျဖစ္၌ စံုလင္တတ္သည္ ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏၊ ထို႔ေၾကာင့္ ခရစ္ေတာ္၏တန္ခိုးသည္ ငါ့အေပၚ၌ က်ိန္းဝပ္မည့္အေၾကာင္း ငါ့ကိုယ္၌ အားနည္းျခင္းအျဖစ္ကို ဝမ္းေျမာက္ေသာစိတ္ႏွင့္ ဝါႂကြားျခင္းငွာသာ၍ ငါအလိုရွိ၏ သို႔ျဖစ္၍ခရစ္ေတာ္ေၾကာင့္ ခံ ရေသာအားနည္းျခင္း ကဲ့ရဲ႕ျခင္း၊ ဆင္းရဲျခင္း၊ ညွင္းဆဲႏိွပ္စက္ျခင္း၊ က်ပ္တည္းစြာ ေသာဒုကၡေဝဒနာ ခံျခင္း တို႔ကိုငါႏွစ္သက္၏အေၾကာင္းမူကားငါသည္အားနည္းေသာအခါ တန္ခိုးႏွင့္ျပည့္စံု လ်က္ရွိ၏။ (၂ေကာ ၁၂း ၉-၁၀)။
ထို႔ေၾကာင့္ ခရစ္ေတာ္သည္ အားႏြ႔ဲေသာလူသားမ်ားကိုတန္ခိုးႏွင့္ျပည့္ စံု ေစျခင္းငွာ (ထိုသူတို႔အေပၚ၌မႈလ်က္၊ သင္တို႔သည္ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ကိုခံ ၾကေလာ့။အၾကင္သူ၏အျပစ္ကိုသင္တို႔လႊတ္လွ်င္၊ ထိုသူသည္အျပစ္လြတ္ လ်က္ရွိ ၏ အၾကင္သူ၏အျပစ္ကိုသင္တို႔တည္ေစလွ်င္၊ ထိုသူသည္အျပစ္တည္လ်က္ရွိ၏ဟု မိန္႔ေတာ္ မူ၏။) (ေယာ ၂၀း ၂၂-၂၃)။ ထို႔အျပင္ ရွင္ေပါလုသည္ ဆက္လက္၍ (လူမည္သည္ကား ခရစ္ေတာ္၌ရွိလွ်င္ အသစ္ျပဳျပင္ေသာသတၱဝါျဖစ္၏၊ ေဟာင္းေသာ အရာတို႔သည္ေျပာင္းလဲ၍ခပ္သိမ္း ေသာအရာတို႔သည္အသစ္ျဖစ္ၾကၿပီ။ထိုသို႔ဆိုေသာ္ ဘုရားသၡင္၏တန္ခိုးေတာ္အားျဖင့္ျဖစ္ၾက၏၊ ဘုရားသၡင္သည္ ေယဇူးခရစ္အားျဖင့္ ငါ တို႔၏ရန္ကိုၿငိမ္းေစ၍ ကိုယ္ ေတာ္ႏွင့္ မိတ္သဟာရဖြဲ႔ေစေတာ္မူူ၏၊ ထိုမိတ္သဟာရ တ ရားကို ေဟာရေသာ အခြင့္ အရာကို ငါတို႔၌အပ္ေပးေတာ္မူ၏။) (၂ေကာ ၅း ၁၇-၁၈)။
ဤအေၾကာင္းေၾကာင့္ ကက္သလစ္ခရစ္ယာန္မ်ားသည္ ဘုရား၏ကိုယ္
စားလွယ္အမူေတာ္မ်ားကိုသယ္ေဆာင္ေသာ အသင္းေတာ္၏ ကိုယ္စားမ်ားျဖစ္ၾက
သည္၊ ရဟန္းဘုန္းေတာ္ႀကီးမ်ားအားျဖင့္အပ္ႏွင္းေသာ အျပစ္ခြင့္လႊတ္ျခင္းကို ခရစ္ ေတာ္၏ အထက္ပါသြန္သင္ခ်က္ႏွင့္အညီ ခံယူၾကျခင္းျဖစ္သည္။
Source### Joseph Ghung Ki
ေမး ။ ။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ျပစ္မွားက်ဴးလြန္ေသာအခါ ဘုရားသၡင္ထံသို႔တိုက္႐ိုက္
အျပစ္ဝန္ခ်ေတာင္းပန္ၾကသည္၊ သို႔ေသာ္ အဘယ္ေၾကာင့္ ကက္သလစ္
ဘာသာဝင္မ်ားက ၎တို႔၏ ရဟန္းမ်ားထံသြားေရာက္ဝန္ခံရသနည္း၊
ဘုရားသၡင္တစ္ပါးတည္းသာလွ်င္အျပစ္လြတ္ပိုင္ရွင္မဟုတ္ေလာ ဘုရား
သၡင္အား ဆန္႔က်င္ရာေရာက္သည္မဟုတ္ပါေလာ။
ေျဖ ။ ။ မွန္ပါသည္ သင္ျပစ္မွားေသာအခါ ဘုရားသၡင္ထံသို႔ဝန္ခ်ေတာင္းပန္သည္
မွာလက္ေတြ႕က်ပါသည္၊ သို႔ေသာ္ ကက္သလစ္မ်ား၏ လုပ္ေဆာင္ခ်က္
ကိုလည္း အမွားျပဳလုပ္မိသည္ဟု ကၽြႏ္ုပ္တို႔မယံုၾကပါ။
(ရွင္းလင္းခ်က္)
ခရစ္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ဤေမးခြန္းအားေျဖၾကားခဲ့ပါသည္။ ဘုရားသၡင္မွတစ္ပါး
အဘယ္သူသည္ အျပစ္လြတ္ႏိုင္သနည္း။ (မာကု ၂း ၇) (လုကာ ၅း ၂၁)ထို႔ေနာက္ သူသည္အျပစ္လြတ္ပိုင္ေသာအရွင္ျဖစ္ေၾကာင္း သက္ေသျပခဲ့သည္။ (မာကု ၂း၁၀- ၁၁) (လုကား ၅း ၂၄-၂၅) ခရစ္ေတာ္သည္ မိမိ၏အျပစ္ လြတ္ပိုင္ေသာအာဏာ
တန္ခိုးကို ကယ္တင္ျခင္းဆက္လက္ေဝငွေနေသာ တပည့္ေတာ္ႀကီးမ်ားထံသို႔ လႊဲ
ေျပာင္းတာဝန္ေပးအပ္လိုက္။ ဤအခ်က္တြင္ ေလာကီသားတို႔သည္ ကိုယ္ေတာ္ အားျဖင့္ကယ္တင္ျခင္းသို႔ေရာက္မည္အေၾကာင္းေစလႊတ္ေတာ္မူ၏။ (ေယာ ၃း ၁၇)
သူသည္ ဤေလာက၏ အျပစ္ကိုေဆာင္သြားေသာ ဘုရား၏သိုးသူငယ္ျဖစ္ေပသည္
(ေယာ ၁း ၂၉)။ ခရစ္ေတာ္သည္ ေကာင္းကင္ဘံုသို႔မတက္ႂကြမွီ သူ၏တပည့္ေတာ္ မ်ားထံသို႔ (ခမည္းေတာ္သည္ ငါ့ကိုေစလႊတ္ေတာ္မူသည္နည္းတူ၊ သင္တို႔ကိုငါေစ
လႊတ္သည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူၿပီးလွ်င္၊ ထိုသူတို႔အေပၚမွာမႈတ္လ်က္၊ သင္တို႔သည္ သန္႔ ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ကိုခံၾကေလာ။ (အၾကင္သူ၏အျပစ္ကိုသင္တို႔လႊတ္လွ်င္ ထို
သူသည္ အျပစ္လြတ္လ်က္ရွိ၏။ အၾကင္သူ၏အျပစ္ကိုသင္တို႔တည္ေစလွ်င္ ထိုသူ သည္အျပစ္တည္လ်က္ရွိ၏ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။) (ေယာ ၂၀း ၂၁-၂၃)။ ဤက်မ္းပိုဒ္ တြင္ ခရစ္ေတာ္သည္ မိမိ၏တပည့္ေတာ္မ်ားထံသို႔ ယင္းအျပစ္လႊတ္ပိုင္ေသာ အာ ဏာေတာ္အား လႊဲေျပာင္းေပးအပ္သည္မွာ မည္သူမွ်ျငင္းဆိုႏိုင္မည္မဟုတ္ပါ။
ထို႔ေၾကာင့္ ယင္းအာဏာေတာ္သည္ တပည့္ေတာ္ႀကီးမ်ားျဖင့္သာ
လံုးလံုးလ်ားလ်ား သက္ဆိုင္ေသာေၾကာင့္ ၎တို႔ကို ဆက္ခံေသာသူမ်ားထံသို႔ လႊဲ ေျပာင္းေပးအပ္ခဲ့ၾကသည္၊ ထို႔ေၾကာင့္ ရွင္ေပါလုက ေကာရိႏၲဳၿမိဳ႕သူ/သားမ်ားထံသို႔
(ထိုိတရားဟူမူကား၊ဘုရားသၡင္သည္ခရစ္ေတာ္အထဲ၌ရွိေနလ်က္ ေလာကီသားမ်ား
၏ အျပစ္မ်ားကိုမွတ္ေတာ္မမူ၊ ရန္ကိုၿငိမ္းေစ၍ကိုယ္ေတာ္ႏွင့္ျပန္လည္သင့္ျမတ္ေစ
ေတာ္၏။ ထိုျပန္လည္သင့္ျမတ္ျခင္းတရားကိုလည္း ငါတို႔၌အပ္ေပးေတာ္မူ၏။)
(၂ေကာ ၅း ၁၉)။ ထိုအျပစ္လႊတ္ျခင္းကိုငါတို႔၌ ေပးအပ္ေၾကာင္းထင္ရွာစြာေတြ႕ရ
သည္။ထို႔အျပင္ယင္းအျပစ္ခြင့္လႊတ္ျခင္းကိုအသင္းေတာ္အားဆက္လက္ ဦးေဆာင္
သူမ်ားထံသို႔ဆက္ခံေပးအပ္ေၾကာင္းကို(ဗ်ာဒိတ္ေတာ္ကိုခံ၍ သင္းအုပ္မ်ားတို႔သည္ ကယ္တင္ျခင္းႏွင့္တကြသင္၌အပ္ေပးေသာဆုေက်းဇူးကိုမျပဳစုဘဲမေနႏွင့္) (၁တိ ၄း ၁၄) ။ မွာထင္ရွားစြာေတြ႕ရသည္ တိေမာေသအားထပ္မံ၍ ရွင္ေပါလုက အဘယ္သူ ၏အေပၚ၌ လက္ကိုအလွ်င္တေဆာမတင္ႏွင့္သူတစ္ပါးအျပစ္၌မဆက္ႏွင့္ ကိုယ္ကို ကိုယ္စင္ၾကယ္ ေစေလာ့။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ေဆြးေႏြးေသာ အေၾကာင္းအရာအရ သင္ လည္း အျပစ္ဝန္ခ်ရန္ဘုရားသၡင္ထံသို႔ တိုက္႐ိုက္ဝန္ခ်သည္မွာ မုခ်မွန္ကန္လွေပ သည္ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္သင္၏ သင္းအုပ္ပါစတာသည္ အထက္ က ေယဇူး ေပးေသာ အျပစ္လႊတ္ျခင္း အာဏာလဲႊအပ္ျခင္းကို ဆက္ခံ ေသာသူမ ဟုတ္ေသာ ေၾကာင့္ ျဖစ္ေပသည္။
ထိုေၾကာင့္ ထိုအာဏာေတာ္ကိုဆက္ခံေသာ ဆရာႀကီးမ်ား သည္ မိမိ၏ ရဟန္းမ်ားထံသို႔ လက္တင္ဆုေတာင္းေသာအခါ ထိုေက်းဇူးကိုခံရၾက သည္။ ငါသည္သင္တို႔အားေပးသမွ်ေသာပညတ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္ေစျခင္းငွါဆုံးမ ၾသဝါဒေပးၾကေလာ့။ ငါသည္လည္းကပ္ ကမာၻကုန္သည့္တိုင္ေအာင္သင္တို႔ႏွင့္အတူ အစဥ္မျပတ္ရွိမည္။(မႆဲ ၂၈း ၂၀)ဟု သူ၏တပည့္မ်ားထံ သို႔ကတိေပးသည့္ အ တိုင္း ကပ္ကမာၻကုန္သည့္တိုင္ကၽြႏ္ုပ္တို႔ႏွင့္အတူရွိေတာ္မူေသာ္ခရစ္ေတာ္သည္ဧဝံ
ေဂလိ သတင္းေကာင္းကိုဆက္လက္ေဝငွ၍ ဦးေဆာင္ေနေသာတပည့္ေတာ္မ်ား၏ အ႐ိုက္အရာကိုဆက္ခံေသာသူမ်ားႏွင့္လည္း အတူရွိမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သူ၏ ကတိ ေတာ္ရ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သိရွိနားလည္ႏိုင္ေပသည္။
ေမး ။ ။ သို႔ေသာ္ ရဟန္းမ်ားသည္အျပစ္ရွိေသာလူမ်ားမဟုတ္ပါေလာ၊ ကိုယ္အျပစ္
မရွိဟု ငါသည္ဆိုလွ်င္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္လွည့္ျဖားၾက၏ ငါတို႔၌သစၥာတရားမရွိ
(၁ေယာ ၁း ၈)။ ဤက်မ္းခ်က္အရ ဘုရားသၡင္ထံသို႔ တိုက္႐ိုက္ဝန္ခံျခင္း
သည္ သာ၍ေကာင္းသည္မဟုတ္ေလာ။
ေျဖ ။ ။ ဘုရားသၡင္မ်က္ေမွာက္တြင္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္အျပစ္ရွိလူမ်ားျဖစ္သည္၊မွန္ပါ၏
ဘုရားသၡင္သာလွ်င္အျပစ္လြတ္ပိုင္ရွင္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္းကၽြႏ္ုပ္တို႔ယံုၾကည္ ဝန္ခံၾကပါ၏၊ ကက္သလစ္ဘုန္းေတာ္ႀကီးမ်ားသည္ သင္ႏွင့္ကၽြႏ္ုပ္ကဲ့သို႔အျပစ္ရွိၾက
ပါသည္၊ သို႔ေသာ္ ဘုရားသၡင္သည္ ကယ္တင္ျခင္းကို ဆက္လက္ေဝငွရန္ အဘယ္ ေၾကာင့္အျပစ္ရွိလူသားမ်ား အခ်င္းခ်င္းျပန္လည္ေစလႊတ္သနည္း။
(ရွင္းလင္းခ်က္)
သမၼာက်မ္းစာအရေသာ္၎၊ အသိဥာဏ္ရွိေသာ္လူတို႔အဖို႔ေသာ္၎၊
အျပစ္ရွိလူသားအခ်င္းခ်င္း အာပတ္သြားေျဖျခင္းအမႈမွာမလုပ္သင့္၊ မလုပ္ထိုက္
ေသာအလုပ္ျဖစ္ေပသည္။ သို႔ေသာ္သမၼာက်မ္းစာသို႔ျပန္သြားလွ်င္လူတို႔အတြက္ အ
ျပစ္ေျဖရာ ယဇ္ပူေဇာ္ေပးေသာသူကို ေ႐ြးေကာက္ေသာအခါ အျပစ္ရွိလူသားကိုမွ
ေ႐ြးႏႈတ္ၾကသည္။ လူတို႔တြင္ေ႐ြးေကာက္ေသာ ယဇ္ပေရာဟိတ္မင္းမည္သည္ကား
ပူေဇာ္သကၠာကို၎၊ အျပစ္ေျဖရာယဇ္ကို၎ပူေဇာ္၍၊ လူတို႔အတြြက္ဘုရားဝတ္ကို
ျပဳေစျခင္းငွာခန္႔ထားေတာ္မူေသာသူျဖစ္၏၊ သူသည္ကိုယ္တိုင္ ႏြမ္းရိအားနည္းျခင္း
ရွိသည္ျဖစ္၍ မိုက္ေသာသူ၊ မွားယြင္းေသာသူတို႔ကိုသည္းခံျခင္းငွာတတ္ႏိုင္၏ ထို
အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း လူအမ်ားအျပစ္ႏွင့္ မိမိအျပစ္ကိုေျဖျခင္းငွါတတ္ႏိုင္၏ ထိုအေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း လူအမ်ားအျပစ္ႏွင့္မိမိအျပစ္ေျဖျခင္းငွါပူေဇာ္ရ၏၊ ဘုရား သၡင္သည္ အာ႐ုန္ကိုေခၚေတာ္မူသကဲ့သို႔ ေခၚေတာ္မူေသာသူမွတစ္ပါး၊ အဘယ္သူ မွ်ထိုအရာျမတ္ကိုမသိမ္းမယူရ။ ထိုနည္းတူခရစ္ေတာ္သည္ ယဇ္ပေရာ ဟိတ္မင္းအရာ၌ မိမိကိုယ္ကိုမိမိခ်ီးေျမွာက္သည္မဟုတ္။ သင္သည္ငါ၏သားျဖစ္၏ ယေန႔ပင္သင့္ကိုငါျဖစ္ပြားေစၿပီဟုမိန္႔ေတာ္မူေသာသူသည္ ခရစ္ေတာ္ကို ခ်ီးေျမွာက္ေ တာ္မူ၏။ (ေဟၿဗဲ ၅း ၁-၅)။
အထက္ပါက်မ္းခ်က္အရ ရဟန္းမ်ားသည္အျပစ္ရွိေသာလူသားမ်ားျဖစ္ေသာ္
လည္း ဘုရားရွင္၏အမႈေတာ္ျမတ္ကိုသယ္ေဆာင္ရာ၌သူ၏သနားျခင္းဂ႐ုဏာေတာ္ ကို ရရွိႏိုင္ေၾကာင္းထင္ရွားသိသာလွပါသည္။ (သူသည္ကိုယ္တိုင္ ႏြမ္းရိအားနည္း ျခင္းရွိသည္ျဖစ္၍မိုက္ေသာသူ၊ မွားယြင္းေသာ သူတို႔ကိုသည္းခံျခင္းငွာတတ္ႏိုင္၏။ (ေဟၿဗဲ ၅း ၂)။
ထိုအျပင္ ရွင္ေပါလုက ေကာရိႏၲဳအသင္းေတာ္ကို ဤကဲ့သို႔စာေရး သားခဲ့သည္၊ (ငါ့ေက်းဇူးသည္သင္တို႔အဖို႔ေလာက္ေပ၏ငါ့တန္ခိုးသည္အာနည္းျခင္း ျခင္းအျဖစ္၌ စံုလင္တတ္သည္ ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏၊ ထို႔ေၾကာင့္ ခရစ္ေတာ္၏တန္ခိုးသည္ ငါ့အေပၚ၌ က်ိန္းဝပ္မည့္အေၾကာင္း ငါ့ကိုယ္၌ အားနည္းျခင္းအျဖစ္ကို ဝမ္းေျမာက္ေသာစိတ္ႏွင့္ ဝါႂကြားျခင္းငွာသာ၍ ငါအလိုရွိ၏ သို႔ျဖစ္၍ခရစ္ေတာ္ေၾကာင့္ ခံ ရေသာအားနည္းျခင္း ကဲ့ရဲ႕ျခင္း၊ ဆင္းရဲျခင္း၊ ညွင္းဆဲႏိွပ္စက္ျခင္း၊ က်ပ္တည္းစြာ ေသာဒုကၡေဝဒနာ ခံျခင္း တို႔ကိုငါႏွစ္သက္၏အေၾကာင္းမူကားငါသည္အားနည္းေသာအခါ တန္ခိုးႏွင့္ျပည့္စံု လ်က္ရွိ၏။ (၂ေကာ ၁၂း ၉-၁၀)။
ထို႔ေၾကာင့္ ခရစ္ေတာ္သည္ အားႏြ႔ဲေသာလူသားမ်ားကိုတန္ခိုးႏွင့္ျပည့္ စံု ေစျခင္းငွာ (ထိုသူတို႔အေပၚ၌မႈလ်က္၊ သင္တို႔သည္ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ကိုခံ ၾကေလာ့။အၾကင္သူ၏အျပစ္ကိုသင္တို႔လႊတ္လွ်င္၊ ထိုသူသည္အျပစ္လြတ္ လ်က္ရွိ ၏ အၾကင္သူ၏အျပစ္ကိုသင္တို႔တည္ေစလွ်င္၊ ထိုသူသည္အျပစ္တည္လ်က္ရွိ၏ဟု မိန္႔ေတာ္ မူ၏။) (ေယာ ၂၀း ၂၂-၂၃)။ ထို႔အျပင္ ရွင္ေပါလုသည္ ဆက္လက္၍ (လူမည္သည္ကား ခရစ္ေတာ္၌ရွိလွ်င္ အသစ္ျပဳျပင္ေသာသတၱဝါျဖစ္၏၊ ေဟာင္းေသာ အရာတို႔သည္ေျပာင္းလဲ၍ခပ္သိမ္း ေသာအရာတို႔သည္အသစ္ျဖစ္ၾကၿပီ။ထိုသို႔ဆိုေသာ္ ဘုရားသၡင္၏တန္ခိုးေတာ္အားျဖင့္ျဖစ္ၾက၏၊ ဘုရားသၡင္သည္ ေယဇူးခရစ္အားျဖင့္ ငါ တို႔၏ရန္ကိုၿငိမ္းေစ၍ ကိုယ္ ေတာ္ႏွင့္ မိတ္သဟာရဖြဲ႔ေစေတာ္မူူ၏၊ ထိုမိတ္သဟာရ တ ရားကို ေဟာရေသာ အခြင့္ အရာကို ငါတို႔၌အပ္ေပးေတာ္မူ၏။) (၂ေကာ ၅း ၁၇-၁၈)။
ဤအေၾကာင္းေၾကာင့္ ကက္သလစ္ခရစ္ယာန္မ်ားသည္ ဘုရား၏ကိုယ္
စားလွယ္အမူေတာ္မ်ားကိုသယ္ေဆာင္ေသာ အသင္းေတာ္၏ ကိုယ္စားမ်ားျဖစ္ၾက
သည္၊ ရဟန္းဘုန္းေတာ္ႀကီးမ်ားအားျဖင့္အပ္ႏွင္းေသာ အျပစ္ခြင့္လႊတ္ျခင္းကို ခရစ္ ေတာ္၏ အထက္ပါသြန္သင္ခ်က္ႏွင့္အညီ ခံယူၾကျခင္းျဖစ္သည္။
Source### Joseph Ghung Ki
No comments:
Post a Comment